Kebaikan & Khasiat Minyak Kelapa Dara

Friday 6 May 2011

one more testimonial to share...

Info ini saya ambil daripada blog salah seorang pengguna produk Catalyst. Dia berkongi kebaikan produk ni selepas mengamalkan nye selama 3bulan.....

"Hye korang! Hari ni aku nak share kebaikan Vco Catalyst dan Collagen Catalyst yang telah aku amalkan selama tiga bulan. Aku mula amalkan Vco Catalyst sebulan sebelum aku kawen. Nak berseri di hari pernikahan la konon. kahkah! Bila aku rasakan Vco Catalyst ni mendatangkan perubahan pada aku dan hampir setiap hari pulak ada permintaan dari customer, aku ambil keputusan untuk terus jadi Stokist Catalyst sampai la ke hari ini. GadisMental sila baca testimonial aku ni. Kebaikan Vco Catalyst dan Collagen Catalyst yang aku nak ceritakan ni adalah kebaikan yang aku sendiri alami. Bukan orang lain punya testimonial ok!

1. Vco Catalyst membuatkan aku kurang rasa lapar! Yesss! Sumpah tak tipu! Memang ni salah satu fungsi Vco Catalyst. Sekarang ni nafsu makan aku boleh dikawal dengan baik. Biasanya waktu pagi aku cuma minum sekotak air susu dutch lady choc + sebiji epal hijau. Lepas tu tengah hari pergi sekolah. Lompat sana, lompat sini sebab aku cikgu PJ. Hari-hari ada PJ. Tak rasa lapar pun Kadang-kadang sampai ke malam aku x makan sebutir nasi or makanan berat yang lain. Cool je! Aku bukan nak diet pun  sebab badan aku memang dah maintain slim. HAHA berlagak gila! Paling gemok pun yang pernah naik sampai 49kg. Biasanya turun naik dalam ranking 45-49kg je. Tapi itu dulu. Sekarang even dah kawen pun berat aku maintain 45kg dengan ketinggian 159cm. Kalau ada anak nanti tak tahu la pulak kan. Kalau korang nak slim dan berseri di hari pernikahan, elokla amalkan Vco Catalyst ni. Barulah nampak comel sikit duk atas pelamin. Tapi kalau korang jenis yang pelahap even tak lapar pun kerja kau asyik nak mengunyah je susah la nyahh! Kau memang dalam kategori TAK BOLEH NAK SLIM la nampaknya. kihkih

2. Kalau kau mengikuti blog aku, mesti kau tahu yang aku ada mengalami masalah sendi sejak beberapa tahun lepas yang disyaki oleh doctor sebagai Rhumetoid Athritis factor. Tapi ada doctor lain cakap, masalah aku ni merupakan sakit sendi yang biasa dan boleh sembuh. Aku memang alami sakit-sakit sendi di bahagian bahu, jari-jemari, pergelangan tangan dan lutut. Apa yang aku perasan sejak aku amalkan Vco Catalyst ni rasa sakit pada sendi-sendi terutama pada jari, lengan dan pergelangan tangan dah hilang. Cuma pada lutut je masih rasa lagi. Itu pun kadang-kadang je. Alhamdulillah... keberkesanan Vco Catalyst dapat mengatasi masalah sakit sendi aku selama ni.

3. Period yang tak normal. Tapi itu dulu. Sekarang sejak 3 bulan ni period aku dah normal ok. Aku tak kisah kalau kaum lelaki nak baca testi aku ni. Sebab kau pun ada mak, ada adik-beradik perempuan, ada isteri atau bakal isteri dan mungkin ada anak perempuan. Jadi kau pun boleh tahu masalah perempuan. Sebenarnya period aku bukanlah tak normal yang tahap kritikal macam sesetengah orang yang sampai 6 bulan tak datang period atau lain-lain. Cuma masalah aku ni kadang-kadang dalam sebulan tu dua kali aku period, kadang-kadang dalam sebulan tu kejap je datang, kadang-kadang lama, dan pernah jugak dalam sebulan tu tak period pun. Tapi alhamdulillah, sejak 3 bulan lepas aku amalkan Vco Catalyst ni period aku datang dengan normal. Dalam hari ke 8 or 9 aku dah boleh solat dah. 

4. Kulit muka jadi lembut gila dan tegang. HAHA! Yang ni pun aku tak tipu. Tapi tak tahu la kot aku perasaan sendiri kan. Kalau tak pecaya kau boleh try sendiri. Kulit muka aku jadi tak kering sangat dan tak oily sangat. Normal je. Tak la macam sesetengah orang yang sampai berkilat-kilat tu. 

Ok, sekian saja testimonial aku setakat ni. Dan hingga kini aku masih lagi mengamalkan Vco Catalyst dan Collagen Catalyst. Takut cepat tua! HAHA Disamping suppliment yang bagus, skin care pun kena yang bagus jugak la. Of course la aku pengguna MARY KAY! "

http://sweetstoberi.blogspot.com/2011/04/kebaikan-vco-catalyst-dan-collagen-pada.html

0 comments:

Post a Comment